قشنگي زندگي...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 اين مطلب رو تقديم ميكنم به عشقم،به زنگيم،به اوني كه مطمنم هيچوقت نميفهمه  كه چقدر دوستش دارم.

هميشه همينه،ما دخترها شانسمون براي اينكه به عشقمون برسيم خيلي خيلي كمتر از پسراست.

پسرها براي يه بار هم كه شده ميتونن شانسشون رو انتخاب كنن.حداقل با يه بار خواستگاري!!!!!!

ولي ما دخترهااااااا.........به خاطر حفظ حجب و حيا هم كه شده بايد ساكت بمونيم.

 

ميدوني قشنگي زندگي چيه؟؟؟؟؟

اينكه ندوني و يكي ديگه برات پيشه خدا دعا كنه،

اينكه ندوني و لبخندت زندگي يه نفر و وجودت دنيا و اميد اون باشه....

اينكه ندوني و يكي دلتنگت بشه و شب و روز از دوريت گريه كنه...

اينكه ندوني و يه نفر عشقت رو تو دلش نگه داره...

اينكه يه نفر از عشق تو بميره و تو هيچگاه نفهمي كه چرا اون مرد...



نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت17:34---8 آبان 1390
سلام

من میگم یه خبرایی هست تو بگو...نـــــــــــهپاسخ:چه خبري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,ساعت 16:15 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak